Com arribar-hiUna conferència sobre els orígens, la història i la rellevància de l’esclat del blues al Regne Unit durant la primera meitat de la dècada dels seixanta.
Un allau de joves músics, amb l’epicentre a la ciutat de Londres, van adoptar la música afroamericana com a mitjà d’expressió i van crear una escena subterrània que va mobilitzar milers de persones. D’aquesta manera, van revifar les carreres de molts bluesmen que malvivien oblidats al seu país, i van posar els fonaments per als grups de rock més populars de la dècada següent.
Acompanyament musical: Nuria Almazán, veu. Pep Rius, guitarra, Tota Blues, harmònica.
Tots els dimecres del proper mes de juny (excepte el 24 per celebrar-se la festivitat de Sant Joan) a les 19 h, la SBB organitza en col·laboració amb la Biblioteca Central Tecla Sala i l'Ajuntament d'Hospitalet, un cicle de tertúlies amb especialistes del gènere il·lustrades amb música en directe.